Velkommen til «Middag på tvers»

Alle som har lyst på en god og rimelig middag, er hjertelig velkomne på Middag på tvers. Første gang i høst er mandag 2. september.

Huset Storvegen 11. Foto: Anders Nyhuus

Storvegen 11

kl.15.30-17.30

Mandag 2.september:
Meny: Taco (kyllingkjøttdeig)
Is med tilbehør

Mandag 30.september:
Meny: Fårikål + pølser i lompe (for unga)
Smuldrepai med bær

Mandag 4.november:
Meny: Fiskegryte
Hvetekringle

Mandag 2.desember:
Meny: Kjøttkaker med tilbehør
Karamellpudding

Priser

Måltidet som serveres mellom kl. 15.30 og 17.30, er gratis for alle under skolealder og koster 90 kroner per person for alle andre. Hver familie betaler maks 240 kroner.

Påmelding

De som vil spise, må gjerne melde seg på innen kl. 12 dagen før til diakonimedarbeider Karoline (se kontaktinfo nedenfor) eller til kirkekontoret på tlf. 47 77 59 95 eller til post@trysil.kirken.no. Da er det lettere å beregne hvor mye mat vi skal lage. Men du kan også bare dukke opp på dagen. Og lurer du på noe, er det bare å ringe kirkekontoret og spørre. Alle er velkomne!