SYNG OG VÆR GLAD!

Neste uke starter øvelser for alle korene våre opp igjen :-)

SYNG OG VÆR GLAD!
Da var sommer ferien over og vi starter opp igjen med korene våre.
Vi har to barnekor og et kor for voksne.

Vestby barnekor og er er for alle barn som går i 1. til 5. klasse. Dirigent er kantor Svein-Gerhard Hordnes. Barnekoret Jubel er for alle barn som går i 1. til 4. klasse. Dirigent er Tuva Weideborg Hongve.
Begge korene øver hver torsdag fra 17.30 til 18.30. Jubel i Son kulturkirke og Vestby barnekor på Vestby menighetshus. Oppstart i høst er torsdag 29. august.

Såner kirkekor starter også opp igjen den 29. august, og de øver i Såner kirke hver torsdag fra 19.00 til 21.00. Dirigent er kantor Tataiana Grushina.

Gamle og nye korsangere er hjertlig velkomne!