Informasjonsmøte om arv og testamente 17. september

Ønsker du å tilgodesjå dine hjartesaker, i tillegg til å sikre dine næraste i ditt testamente? 17. september inviterer Kirkens Nødhjelp og sju andre organisasjonar til informasjonsmøte på Litteraturhuset i Bergen.

17. september kan du få vite meir om arv og testament i Bergen.

-    Det er mange organisasjonar som opplever å få ein del spørsmål om arv og testamente, og korleis ein kan gi til sine hjartesaker, fortel Siv Holthe Krogh i Kirkens Nødhjelp.

Ho fortel at folk opplever møtene som veldig nyttige. Dersom ein ønsker å tilgodesjå Kirkens Nødhjelp med pengar i testamentet, tilbyr dei gratis advokatbistand.

- Vi opplever at mange ønsker å gi til flere hjartesaker i testamentet. Ved for eksempel å gi til både lokalt kyrkjelysdarbeid og Kirkens Nødhjelp sitt internasjonale arbeid, vil gåva forandre livet for menneske både her heime og ute i verda, fortel Krogh.

Gratis advokatbistand

- Det er mange som tenker at dette med arv og testamente er komplisert, men det treng ikkje vere det. På møtet går vi gjennom arvereglane og det er sett av tid til spørsmål. Alle organisasjonane stiller med eigen advokat eller jurist for å kunne svare på ulike spørsmål. Vi tilbyr og gratis advokatbistand dersom Kirkens Nødhjelp blir tilgodesett i testamentet.

Les meir: Kirkens Nødhjelp: Din arv - en kilde til liv

Krogh fortel at dei har hatt opne møte om arv og testamente sidan 2015.
- Vi hadde vårt første informasjonsmøte i 2015 i Oslo. Det viste seg at møtene var populære og sidan har vi stort sett hatt informasjonsmøte kvart år i Oslo, Trondheim, Bergen og Stavanger.

Siv Holthe KroghSiv Holthe Krogh, Kirkens Nødhjelp

Dette er ikkje eit forpliktande møte.
- Det er kun et informasjonsmøte uten forpliktingar. Ein tar ein kaffi og får ein gjennomgang av arvereglane ved ein advokat og nokre døme på korleis eit testamente ser ut. Dette er heilt uforpliktande.

Du melder deg på informasjonsmøtet her: Arven etter deg. Dersom du har spørsmål, kan du kontakte Siv Holthe Krogh på mobil: 480 52 166.

Les meir: Testamenterte bort deler av arven