Informasjonsmøte for konfirmantar og føresette

Det første som skjer i konfirmantåret 2024/25 er eit viktig informasjonsmøte, som er både for konfirmantar og foreldre/føresette

Unge jenter går inn i kirken. Det er konfirmasjonstid!

På dette møtet gir vi viktig informasjon både om opplegg og datoar, og vi deler ut eit hefte med oversikt over det konfirmantane skal vere med på gjennom året. Dette heftet vert også tilgjengeleg nettsidene våre etter møtet.

Konfirmantane og føresette som høyrer til Ørsta A (etternamn A-L) møter i Ørsta kyrkje onsdag 28.august kl 1730-1830.

Konfirmantane og føresette som høyrer til Ørsta B (etternamn M-Å) møter i Ørsta kyrkje onsdag 28.august kl 1900-2000.

Konfirmantane og føresette i Vartdal sokn møter i Ørsta kyrkje saman med Ørsta B onsdag 28.august kl 1900-2000.

Konfirmantane og føresette i Hjørundfjord sokn møter i Hjørundfjord kyrkje: tysdag 17.september kl 1615