Undervisning hausten 2024

Her finn du datoar for og informasjon om konfirmantundervisninga hausten 2024.

Gutter i kirken. De snakker sammen.

ØRSTA OG VARTDAL

Første undervisning: September

Ørsta A (etternamn A-L): onsdag 11.september kl 1500-1630

Ørsta B (etternamn M-Å) og Vartdal: onsdag 18.september kl 1500-1630

Undervisninga vert denne gongen i Ørsta kyrkje. Velkommen!

Undervisning i oktober:

Ørsta A (etternamn A-L): onsdag 2.oktober kl 1500-1630

Ørsta B (etternamn M-Å) og Vartdal: onsdag 23.oktober kl 1500-1630

Undervisninga vert denne gongen på Ørsta bedehus. Velkommen

Undervisning i november:

Ørsta A (etternamn A-L): onsdag 6.november kl 1500-1630

Ørsta B (etternamn M-Å) og Vartdal: onsdag 13.november kl 1500-1630

Undervisninga vert denne gongen i Ørsta kyrkje. Velkommen.

Det er ikkje undervisning i desember 2024. Undervisningsdatoar for våren 2025 vert lagt ut etter informasjonsmøtet. Desse vert i januar, februar og mars.

Praktisk informasjon om undervisninga

Dette konfirmantåret deler vi kullet inn i Ørsta A og Ørsta B, i staden for å ha undervisninga klassevis. Vartdal-konfirmantane har undevisning saman med Ørsta B. Delar av undervisninga vil skje i mindre grupper. Undervisninga i haust vert 1 gong på Ørsta bedehus, og 2 gongar i Ørsta kyrkje. Til våren vert undervisninga på Ørsta bedehus.

Vi serverer litt frukt og drikke til konfirmantane når dei kjem, og om dei treng mat utover dette, må ein ta med seg det sjølv.

Vi legg vekt på ei variert undervisning, med leikar, formidling og gruppeoppgåver. Fleire av dei tilsette frå kyrka kjem til å vere til stades kvar gong. Føresette kan vere til stades om ein ønskjer det. Det er viktig at konfirmantane møter til oppsett undervisning.

HJØRUNDFJORD

Første undervisning: September

Tysdag 17.september kl 1440-1610

Undervisning i oktober:

Tysdag 22.oktober kl 1440-1610

Undervisning i november:

Tysdag 12.november kl 1440-1610

Undervisninga vert denne gongen i Hjørundfjord kyrkje. Velkommen!

Det er ikkje undervisning i desember 2024.