Gospelkoret Moments m/fullt band inviterer til gospelkonsert og allsang!

I samarbeid med Åsnes kirkelige fellesråd inviterer Gospelkoret Moments med fullt band, som har base i Askim, til gospelkonsert og allsang i Hof Kirke, Åsnes, lørdag 19. oktober kl. 18!

Gospelkoret Moments kommer til Hof kirke.

Det vil bli et allsidig repertoar av både kjente og kjære gospellåter, norske sanger og noen helt nye slagere. Så her blir det fullt mulig både å synge med og nyte musikken som fremføres.

Gospelkoret Moments startet opp høsten 2017. Under ledelse av dirigent Anne Kari Moslått, har koret siden oppstart hatt mange opptredener, både alene, med andre kor og med mange forskjellige artister. De har blant annet sunget med Ronald Utbult, Trine Rein, Kine Ludvigsen Fossheim, Angela Primm og Elsa Harris, de svenske Brødrene Ådahl, og flere andre. Koret har hatt turneer til Gran Canaria, Nederland og London, sunget på festivaler i Sverige og Norge, og deltatt på gudstjenester i ulike kirker og bedehus.

I 2022 ga koret ut sitt første album, «Time" . Det er nå spilt i over 80 (!) land, og i skrivende stund har koret 8500 månedlige lyttere på Spotify og er det nest mest spilte gospelkoret i Norge. Deres nyeste låt, «My joy is in you», ble sluppet på digitale plattformer våren 2024, og er p.t spilt 77 000 ganger.

Bandet de har med seg, består av noen av Oslos mest profesjonelle, dyktige, og unge musikere ledet av kapellmester Ole Markus Bråthen! De får det virkelig til å svinge av låtene, og det er ingen gospelkonsert uten en skikkelig hammond-organist! I tillegg er bass, gitar, trommer og pianist superklare til å få taket til å løfte seg av god stemning i Hof Kirke.

Ønsker du å høre en smakebit av korets egne sanger så kan du høre de på Spotify.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen!