Internasjonal middag

På fredag er det tid for internasjonal middag igjen og du er hjertelig velkommen! Kanskje vil du smake årets avling med gulrøtter, fra parsellhagen?

Internasjonal middag

Internasjonal middag er familiefester med fokus på integrering og nettverksbygging. Vi har middag fra en annen kultur, der noen fra denne kulturen lager maten.

Fredag 20. September samles vi i Fridalen kirke, kl 18 - 20.

Vi skal spise Ukrainsk Borsjtsj, altså Ukrainsk rødbetsuppe.

I tillegg skal vi få se bilder fra parsellhagen og vi samtaler om høsting av grønnsaker.

40 kr for voksne, barn er gratis.

Send melding til Hanna om du kommer og om du har matallergier.

Det er viktig med påmelding, slik at vi kan beregne rett mengde mat.

Håper vi ser deg der!