Har du lyst til å bli med i et kjekt fellesskap?

Da har vi flere ting du kan engasjere deg i

Har du lyst til å bli med i et kjekt fellesskap?

Formiddagstreffet finner sted første onsdag i hver måned kl. 11.30-14. Dette er for mennesker som er hjemme på dagtid. Formiddagstreffet har enkel servering og gjerne et foredrag el. Her kan du bidra med tillaging, servering og rydding. Kontaktperson er Berit Vik Sletten, tlf. 404 68 155. Velkommen til å ta kontakt og få en hyggelig stund sammen med andre.

TI-kaffen, et hyggelig treffsted annenhver tirsdag kl.10 med kaffe og biljard for menn i sin beste alder. Har du lyst å være med å bidra med praktiske ting som å være med å lage til, koke kaffe, og rydde. Kontaktperson er Olav Sture, tlf. 952 03 752.

Kirkevert på gudstjenester er også et godt sted å bli kjent med andre. En kirkevert kan ha ulike oppgaver som for eksempel dele ut salmebøker, ønske velkommen i døren og lignende. Har du lyst å bidra med dette noen ganger i semesteret kan du ta kontakt Marit Vik, tlf. 406 59 031.

Noen andre ønsker? Om du har lyst til å engasjere deg i noe vi ikke har tilbud om? Da inviterer vi deg til å ta en kaffe med oss og snakke om ditt engasjement. Vi ønsker jo at Eidsvåg menighet skal være et godt sted å være og er åpen for nye aktiviteter. Ta gjerne kontakt med menighetsrådsleder Marit Vik tlf. 406 59 031, daglig leder Terese Bodin tlf. 41193940, eller sokneprest Oddbjørn Stubbhaug tlf. 41193940.

Velkommen til Eidsvåg menighet!