Informasjon til deg som er konfirmant i Fyllingsdalen kirke 2024/25

Påmelding til leir og informasjon om oppstart

Tre gutter på konfirmasjonsleir som sitter på bakken.

Velkommen som konfirmant i Fyllingsdalen menighet 2024/2025

Her kommer det informasjon som vi tror kan være nyttig for deg, selv om du allerede er påmeldt!Denne informasjonen er også sendt på epost.

Første konfirmant-samling er onsdag 18.september i Fyllingsdalen kirke, Nebbeveien20.
Konfirmantene møter kl. 16:30 og det er foreldreinformasjons-møte rett etter denne samlingen
kl.18-19 på samme sted. Det blir enkel servering etterpå. Konfirmantene er også til stede på
informasjonsdelen. På samlingen får dere informasjon om leir, når og hvordan vi har samlinger og dere  får hilse på konfirmantlederne.
Presentasjonsgudstjenesten er 22.september i Fyllingsdalen kirke kl.11:00. Her presenteres
konfirmant-kullet for menigheten og dette markerer offisiell start på konfirmant-tiden i
Fyllingsdalen kirke. Vi håper på at flest mulig av foresatte er med sine konfirmanter på denne gudstjenesten. Gudstjenesten varer omtrent i en time.
Leir-valg
Her i Fyllingsdalen menighet kan du velge mellom å delta på Kirkehelg 30.januar-2.februar 2025 i
Fyllingsdalen kirke, eller du kan være med på leir til Framnes i Norheimsund: Camp Vestland 6-10
oktober 2024. Sistnevnte leir; Camp Vestland, har påmeldingsfrist 1.september. Du kan lese mer
om Camp Vestland HER, og påmelding gjør du enkelt til undertegnede på epost :
ko684@kirken.no
Samlet pris for konfirmantåret og kirkehelg 30.januar-2.februar 20025 er kr 1500,-
Samlet pris for konfirmantåret og Camp Vestland leir 6-9.oktober 2024 er kr 3550,-

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere!

Kristine Osberg
kateket