Søndagssamling 15. september

Hjertelig velkommen til en samling i kirken for liten og stor søndag 15. september kl. 11.

Søndagssamling 15. september

Opplegget på samlingen minner om en vanlig gudstjeneste, men det blir ikke en tradisjonell preken, men gruppesamtale om dagens tekst og generasjonskor for barn og voksne i alle aldre.

Det blir bønnevandring og mulighet til å tenne lys i lysgloben. Etter samlingen blir det enkel servering i menighetssalen. Det vil også være mulighet for personlig forbønn etterpå.

Alle er hjertelig velkommen!

Hvorfor starter vi opp med arrangementet Søndagssamling?

Kirken i Bergen er pålagt å spare, blant annet ved å ha litt færre gudstjenester i høst.

I Fyllingsdalen kirke ønsker vi likevel å samle menigheten hver søndag. I høst blir det derfor noen samlinger uten prest og organist, der folk fra menigheten har ansvaret for samlingen.

Første gang er 15. september, andre gang er 13. oktober. Begge gangene kl 11.

For de som ønsker å gå på en vanlig høymesse, arrangeres det gudstjeneste med dåp i Sælen kirke søndag 15. september kl. 11. Alle som ønsker å delta på denne gudstjenesten er hjertelig velkommen der!