Ny menighetspedagog

Karina Jean begynte 1. august i et ett-årsvikariat som menighetspedagog

Ny menighetspedagog

Karina Jean begynte 1. august i et ett-årsvikariat som menighetspedagog i Sælen menighet. Vi er glade for å ha fått Karina som kollega her i kirken, og gleder oss til å samarbeide med henne. Hun presenterer seg slik:

Jeg er født og oppvokst på Strømmen utenfor Lillestrøm. Har akkurat blitt 30 år og er utdannet lærer, men har jobbet som menighetspedagog et års tid. Jeg bor på Skjold med mann, to katter og en datter på 3 år.
Nå har jeg akkurat startet i Sælen menighet, kirken med det nydelige kirkerommet. Her ser jeg frem til å samarbeide med resten av staben, ha samlinger med barn og unge, feire gudstjeneste i lag og tjene menigheten.

Sang og musikk står mitt hjerte nært, så menigheten vil nok både høre meg synge og bli bedt med på sang!
Jeg vil bidra til at barn får dilla på bøker, sang og Jesus, og den beste jobben for det er nettopp som menighetspedagog!