Dugnad! Bli med og hold kirken vår fin!

Bli med på dugnad onsdag kl.17:00

Dugnad! Bli med og hold kirken vår fin!
Bli med og hold kirken vår fin! 😀 Ta med en venn og meld deg på.

Vi ønsker at du melder ifra hvis du kommer så vi vet hvor mange vi blir.
Da kan sende meg (Simen) en sms (98675624), eventuelt kan du trykke på "skal" på selve dugnads arrangementet på facebook.

Hvis vi er mange folk så blir det kjekkere for alle 😀
Det blir så klart servert kaffi, te, saft og kake til alle som kommer og bidrar.

Oppgavene vi håper å få gjort er som følger:

1: Nedvasking av flater og skuffer på kjøkkenet. 🧽

2: Vask av benk utenfor kirken slik at den er klar til beising. 🧽🧴

3: Male en del av veggen i kjelleren. Obs: Ta med male klær 👨‍🎨

4: Kjøre vekk avfall til Rådal 🚗 Her trenger vi en sjåfør med godt humør.

Det er skjold menighets sitt husstyre som arrangerer og er med på dugnaden. Simen Taranrød, Øyvind Torkildsen og Asbjørn Valen. ☺️👍