Nykirkekoret

Har du lyst å bli med i kor på Nordnes? Torsdager kl. 19–20 øver Nykirkekoret. Velkommen!

Nykirkekoret

Prosjektkoret i Nykirken fortsetter som fast kor, med navnet Nykirkekoret. Dirigent er jazzkantor Carsten Dyngeland.

Det musikalske repertoaret er allsidig, med alt fra folketoner, gospel og klassisk til tradisjonssanger. Man deltar når man har lyst og anledning. Koret deltar i kveldsgudstjenesten 5. september, 3. oktober, 3. oktober, 7. november og 28. november.

Kick off – Nykirkekoret-seminar for nye og gamle korister 17. august 2024 kl. 12.30. Ta kontakt med Carsten Dyngeland hvis du lurer på noe. Tlf: 46 43 27 86.