Konserter i høst

Vi inviterer til en rekke konserter i høst.

Illustrasjonsfoto: Christer van der Meeren

Lunsjkonserter: Vi inviterer til konserter kl. 12:00 torsdag 19. september, torsdag 17. oktober og torsdag 21. november. Disse konsertene varer ca. en halvtime, og det blir kaffe/te og noe å bite i etterpå.

Unge talenter: Onsdag 23. oktober kl. 19:00 inviterer vi til konsert hvor elever fra Langhaugen videregående skole framfører flott og variert musikk. Fri inngang. Kollekt ved utgangen.

Høstkonsert: Søndag 20. oktober kl. 19.00 inviterer vi til høstkonsert. Helge Haukås og William Grøv Skramsett (trompet) og Rune Johnsen Klevberg (orgel) fremfører bl.a. «Dydigste Søster» av Bjørn Alterhaug. Dette verket ble urframført på Festspillene i Nord-Norge av Rune Johnsen Klevberg og to trompetister fra Rana i Trondenes kirke i juni 1990. Det blir også fremført både gammel og nyere musikk for trompeter og orgel. Damekoret Os Vocalis med dirigent Ørjan Hartveit bidrar med vakker kormusikk. Inngang kr. 150,– (Vipps eller kontant)

Julekonserten blir 8. desember kl. 19:00.