Diakoni og omsorg

Hovedbilde for tema

Diakoni er kirkens omsorgsarbeid...

Gjennom liv og tjeneste ønsker kirken å gi Guds kjærlighet og omsorg til alle mennesker og alt det skapte. Det er diakonen som leder kirkens varierte omsorgsarbeid som har disse hovedtemaene:

• Nestekjærlighet
  • Inkluderende fellesskap
  • Vern om skaperverket
  • Kamp for rettferdighet

Diakonen i Modum er Kirsti Hole, og du finner kontaktinformasjon nederst på denne siden. Du kan lese mer om de diakonale tjenestene i Modum nedenfor.

Har du behov for hjelp utenom vanlig arbeidstid kan du kontakte Kirkens SOS på 22 40 00 40 eller besøke https://www.kirkens-sos.no/

Kontakt