Givertjeneste

Bli med i menighetens givertjeneste!

Givertjeneste

Modum menighet har en ordning for fast givertjeneste. Givertjenesten bidrar til at blant annet flere barn, unge og voksne kan være med på menighetens aktiviteter og tilbud uten kostnader. Det bidrar til inkludering og mangfold, samt trygge areaner for ungdommen i bygda vår. Giverne kan velge om gaven skal gå til:

• Menighetsarbeidet generelt
  • Åmot kirke
  • Menighetens barne- og ungdomsarbeid
  • Trosopplæring
  • Menighetens arbeid for voksne og seniorer
  • Menighetsbladet

Ønsker du å inngå en fast giveravtale for Modum menighets givertjeneste? Ta kontakt med kirkekontoret om hvordan du kan starte å gi ditt bidrag.

Alle gaver og bidrag over 500,- vil kunne gi fradrag i skattepliktig inntekt.

Kollekt

Hver søndag samler vi inn penger til veldedige formål og organisasjoner rundt omkring i hele landet. Av og til er det også mulig å gi en gave til menighetsarbeidet dersom man ikke er fast giver allerede. Du kan alltid gi en gave til menigheten ved å vippse til 123702

Takk for din gave...