Hovedbilde for tema

Kor og musikk

Vi har flere kor, noe som passer for deg ? Eller spiller du et instrument ? -da har vi plass til deg.

Browseren din har feilaktig blitt gjenskjent som en bot utifra User-agent verdien = Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) . Vi hadde satt stor pris på om du kunne sende denne feilmeldingen til: skjeri@kirken.no slik at vi får fikset dette for deg og alle andre med samme browser

Musikktjenesten

Musikktjenesten består av musikere, forsangere og teknikere som er med og spiller, synger og styrer lyd på søndagsgudstjenestene.

Vi har faste team og her er det plass til flere. Du kan også være med og bidra i musikktjenesten på enkelte gudstjenester gjennom året hvor vi ikke setter opp de faste teamene.

Vi har en kveldssamling i semesteret hvor alle teamene samles til fellesskap og innøving av nye sanger.

Er du interessert i å være med? Ta kontakt med kirkemusiker: Sonja N. Thingbø, e-post: st254@kirken.no

Kontakt