Barnekorene starter opp igjen!

Korøvelsene på Nordkisa skole foregår nå på onsdager klokken 15:00-15:45. Korøvelsene på Algarheim skole blir på tirsdager klokken 14:30-15:15. Alle barn som går i 1. til 4. klasse er velkommen på øvelsene. Dere får oversikt over hva vi skal være med på denne høsten i løpet av de første par ukene, men først må vi bli litt kjente med hverandre.

Barnekorene starter opp igjen!

Sangene vi synger er en blanding av kjente og ukjente barnesanger. Vi synger både nye og gamle sanger. I tillegg lærer vi både om musikk og litt noter. Øvelsene avsluttes som regel med en liten kosestund.
Fra høsten -24 er det Leni som er dirigent. Hun har selv både sunget i barnekor i mange år og dirigert barnekor før. Hun gleder seg veldig til at øvelsene skal starte.

Påmelding gjøres direkte til Leni