Ås barne- og ungdomskantori

Vi inviterer sangglade barn og ungdommer til å delta.

Foto: Torstein Kiserud

Våre øvelser finner sted i Ås arbeidskirke (Drottveien 41) hver mandag fra kl. 16.45 til 18.00.
Vi starter opp høstsemesteret mandag 26. august, rett etter loppemarkedet.

Koret passer best for barn fra 7-8 år og oppover.

I Kantoriet legger vi stor vekt på å skape et trygt og inkluderende miljø der hver enkelt sanger får muligheten til å utvikle seg både sosialt og musikalsk.

Vi tror på å skape minner og opplevelser gjennom fellesskap og musikk, og vi gleder oss til å dele disse øyeblikkene med deg.

Vi arbeider med:

• Sangteknikk: Vi fokuserer på å lære sangteknikk og utforske ulike musikalske stilarter.

• Syngespill: Hvert år øver vi inn et syngespill.

• Opptredener: Vi tror på verdien av å opptre for å utvikle koret. Derfor deltar vi på konserter og gudstjenester flere ganger i året.

• Solistisk og gruppesang: Som en del av vårt pedagogiske opplegg får medlemmene muligheten til å utfordre seg selv ved å synge enten alene eller i små grupper.

Koret deltar på flere konserter og gudstjenester i løpet av semesteret. Dette gir våre sangere verdifull erfaring med å opptre foran et publikum og muligheten til å dele gleden ved musikk med andre.

Vi ønsker å ønske mange nye "aspiranter" velkommen denne høsten, slik at de kan oppleve følelsen av fellesskap og samklang som vi deler i Kantoriet.

Kantoriet ledes av kantorene Anne Christine og Jostein Grolid, som er der for å veilede og inspirere sangerne på deres musikalske reise.

Kontingenten for hvert semester er kun kr 200, og dette inkluderer en mengde musikalske opplevelser og minner for livet.

Bli med oss i Kantoriet, hvor sang, vennskap og musikalsk utfoldelse venter på deg!

Ved spørsmål kontakt kantor Jostein Grolid

Hvis du er på Facebook kan du like siden til Ås Barnekantori.