Lederlappen 2024 2025

Hadde du det gøy på leir i år og kunne tenke deg å være med som leder på leir neste år? Da må du lese videre. For her vil du få en unik mulighet til å være med på ledertrening i Asker menighet som ikke bare gir deg muligheten til å være med som leder på neste års leir, men som også er en veldig fin ting å ha på CV'en din når du skal søke jobber.

Lederlappen 2024 2025

Vi er i gang med å legge programmet for Lederlappen dette skoleåret, men det vi kan si er at det blir Kick-off på lederprogrammet tirsdag 15. oktober med felles måltid først på Askertun før vi drar på Holmen bowling for vennskapelig konkurranse.

Mer info kommer, men ta gjerne kontakt med Jens eller Marianne om du er interessert i å få mer informasjon om dette.

Kontaktinformasjon for Asker menighet

Asker menighet

Kirkelia 3

1384 Asker