Kirkebakken #3 er ute

Vi gir deg en oversikt over alt vi har å by på i høst - og mye mer!

Kirkebakken #3 er ute

I dette nummeret kan du bli kjent med våre to nye vikarer i høst, vikarprest Dan-Thomas Tveita og menighetspedagog Martine Ildgruben Birkeland. Du kan også glede deg til en stemingsrapport fra konfirmantleiren og du får en oversikt over alle aktivitetene og programmet for store og små utover høsten. Det er mye å glede seg til og du er velkommen!

Du kan lese bladet og finne datoene for alt dette ved å klikke her og velge siste nummer.