Bilder fra gårsdagens konsert

Se de nydelige bildene som Roger Hennum tok under konserten med Ola Bremnes 29. august i Kulturkirken Fjell

Bilder fra gårsdagens konsert

Du finner bildene på fotograf Roger Hennums Flickr-konto. Han har tatt bilder for oss tidligere og har en stor katalog med bilder fra konserter i Drammen og rundt omkring i landet.

Det var stor begeistring etter konserten blant de 250 menneskene som fikk oppleve den. Blant denne tilbakemeldingen:

Ola Bremnes sanger og historier berører mennesker sterkt. Det var også en glitrende musikalsk opplevelse. Bandet skaper flotte stemninger og har linjer og soloer som løfter tekstene og historiene. Jeg tror alle storkoste seg. Sånne konserter burde vært mulig å få på blå resept i en stresset hverdag.

Musikerne på scenen denne kveldn var Kristin Skaare (tangenter), Ole Jørn Myklebust (blås/effekter), Tore Bruvoll (gitarer) Gjermund Silset (bass og el-bass) og altså Ola Bremnes. Alle unntatt Ole Jørn har vært med på mange av Olas produksjoner. Kanskje får vi høre han på kommende utgivelser? Han leverte en sterk søknad i gårsdagens konsert...

Du finner bildene ved å følge denne lenken..

Kontaktinformasjon for Austad Fjell menighet Drammen

Fjell kirke ligger i Solsvingen 90, 3034 Drammen