Bli med på pilegrimsvandringen 18. august

Søndag 18.8 arrangeres den årlige pilegrimsvandringen fra Skoger gamle kirke til Fjell kirke

Bli med på pilegrimsvandringen 18. august

Nå er vi kommet til august, og da er det tid for den årlige pilegrimsvandringen fra Skoger gamle kirke til Fjell kirke. Hvert år går flere menigheter sammen om denne fine tradisjonen der vi samles til en enkel pilegrimsgudstjeneste i Skoger gamle kirke og går gjennom skogen og avslutter med suppe i Fjell kirke.

Vi blir med i Tores buss til Skoger med følgende påstigninger:

Fra Tangen kirke (busstoppet mot byen) kl. 10.00

Fra Strømsø kirke kl. 10.15

Fra Fjell kirke kl. 10.30 (nedenfor kirken)

kl. 11 Enkel pilegrims-gudstjeneste i Skoger gamle kirke med ansatte fra Skoger og Austad Fjell menigheter

Så går vi pilegrimsvandring i skogen til Fjell kirke. Vi tar en pause underveis og får fersk kaffe fra bålpanna til Kjell og spiser vår medbrakte niste. Vandringen er på 7,4 km.

Vandringen går videre til Fjell kirke- og til Evas og Britts nylagde suppe i Fjell kirke (fra ca. 14)

Pris: buss & suppe kr.100 bare suppe kr. 30 familie kr. 200. (Betales med kontanter eller vipps)

Det er også mulig å bare komme rett til Fjell kirke for suppen, gi beskjed til Ingeborg tlf 900 88 407 (så vi vet hvor mange som kommer)

Ved behov så gir vi redusert pris.

Ta med: niste og drikke, sitteunderlag

VELKOMMEN! Ta gjerne med deg en venn, nabo eller familie

Arrangører: Austad Fjell menighet, Skoger menighet, Konnerud menighet og Tangen og Strømsø menighet

Kontaktinformasjon for Austad Fjell menighet Drammen