Superonsdag starter opp onsdag 21. august

Annenhver onsdag i partallsuker møtes vi til middag, småbarnssang, hobbyklubb, snekkerklubb, kokkekurs eller orgelopplæring.

Foto: Pixabay

Det serveres billig middag i Storstua på Strømsgodset menighetssenter mellom klokka 16.30 og 17.30. Alle som vil, kan komme og spise (barn 10,-, voksen 20,-, hele familien 50,-). Dette er også et fint tilbud for voksne som ikke har noen å spise middag sammen med.

17.30 blir det en kort-kort fellessamling før aldersinndelte aktiviteter: Småbarnssang (1-5 år, med voksenfølge), Snekkerklubb (1.-7. klasse), Hobbyklubb (1.-7. klasse), Kokkekurs (5.-7. klasse) eller Orgelopplæring med Kantor Knut (4. klasse og oppover). Småbarnssangen er ferdig rundt 18.15, de andre aktivitetene er ferdige rundt 18.30. Man velger en aktivitet for hele semesteret.

Aktivitetene koster 100,- per barn for hele semesteret. Si fra hvis penger er et problem, så ordner vi det.

Viktig med påmelding! Send mail til kr424@kirken.no. Les mer under fanen "Barn" her på hjemmesiden.