Kom og bli med, sammen bygger vi kirken.

Egersund menighet har over 8000 medlemmer, to kirker, Egersund- og Bakkebø kirke, og menighetssenteret som er tilknyttet kirkekontoret. Vi har mange aktiviteter du kan engasjere deg i, eller du kan bidra i å forme nye aktiviteter. Hva du ønsker å bidra med avhenger av deg og hvilke hjertesaker du brenner for, eller hvilke oppgaver du liker. Ønsker du å jobbe med musikk og kultur, barn og unge, diakoni, pilegrim, FNs bærekrafts mål eller som medhjelper i gudstjenestene, er det mange muligheter. Mange muligheter er det også om du ønsker å bidra i å utforme nye arenaer eller felleskap som ivaretar ulike behov du ser finnes i Egersund. Dine egenskaper og interesser kan være med å forme hvordan kirkens budskap gjøres om til handling. Ingen bidrag er for små eller store. Vi verdsetter at vi står sammen om å skape en kirke for alle. Du melder deg som frivillig ved å ta kontakt med oss. Gå innom kirkekontoret, send en e-post eller ta en prat på telefonen. Enten du vet akkurat hva du kunne tenke deg å bidra med eller om du bare vil høre litt om hva som er mulig, er du velkommen til å ta kontakt.

Kom og bli med, sammen bygger vi kirken.