Langs vegen

Søndag 29. september kl. 19.00 inviterer vi til konsert i Giske kyrkje med Sonja Remmen Alnes, Stjernesludd, Geir Harald Eikrem, Vegard Holum, Kristoffer Valkvæ og Margaret Haugland.

Langs vegen
Velkommen til ein konsert der vi ønsker å dele tankar og toner om livet, og litt av det ein kan møte langs vegen.

Tangentar:
Margaret Haugland, kantor i Giske
Geir Harald Eikrem, organist og trusopplærar i Sula
Trompet:
Vegard Holum
Gjestar: Stjernesludd
Tone Vollen Sperrevik, Merete Brandal Godø og Sonja starta å synge saman for omlag eitt år sidan, og hadde to julekonsertar i lag i november i fjor, med veldig fine tilbakemeldingar. Musikarar i gruppa er Geir Harald Eikrem på tangentar (og arrangør) og Kristoffer Valkvæ på gitar.

Konserten er arrangert i samarbeid med Kyrkjene i Giske, Giske Frivillegsentral og Den Kulturelle Spaserstokk, og Folkeakademiet i Giske.

Billettar kan kjøpast på nett og i døra.
Ordinær kr 300
Honnør kr 200