Ungdom i Ullern

Det skjer mye fint for ungdom i Ullern menighet.

Ungdom i Ullern

I Ullern menighet er ungdommmer velkommen. Vi jobber med å utvikle et bredt og godt tilbud for alle ungdom som ønsker å være med, det kan være kvelder i ungdomskjelleren, overnatting i kirkerommet, gudstjenester, lederkurs, påskeleir og mer. Det er på nåværende tidspunkt ikke et fast tidspunkt for ungdomsaktiviteter i menigheten, men vi informerer løpende om det som skjer for ungdom i appen Spond.

Ønsker du å hekte deg på det som skjer for ungdommer i Ullern menighet?

Da bør du bli medlem i Spondgruppen "Ungdom i Ullern", gruppekode FKPJU. I denne gruppen får du oppdatert informasjon om arrangement, treff, leir og ungdomsklubben Aktivum. Spondgruppen er for alle ungdommer (og/eller foresatte til ungdom) i Ullern menighet, og du kan melde deg inn i denne ved å bruke gruppekode FKPJU.

Har du øvrige spørsmål?

Ta kontakt med menighetspedagog Elisabeth, kontaktinformasjon under.