Bli med på SuperMandag

SuperMandag er et tilbud til familier. Vi møtes til felles middag og ulike aktiviteter for barna!

Bli med på SuperMandag

Alle barnefamilier er velkommen til SuperMandag på Menighetssenteret!

Vi samles på Grefsen menighetssenter, Glads vei 47, annenhver mandag fra kl.16-1815.

Denne høsten prøver vi et nytt opplegg der vi først har noen aktiviteter. Deretter spiser vi middag sammen. Etter middag blir det en felles samling med fokus på det åndelige, og det blir presentert ulike bibelske fortellinger gjennom både sang, ord og dramatisering. Her vil vi at både barn og voksne skal ta mer aktivt del i samlingen. Opplegget er ferdig 18.15 og dørene lukkes 18.30.

Om det er noen spørsmål eller andre henvendelser, kontakt menighetspedagogvikar Kaja Sofie Jølstad; kj553@kirken.no eller på telefon: 40612361.

SuperMandag-datoer høsten 2024; 26.august, 9. september, 23. september, 7. oktober, 21. oktober, 4. november, 18. november, 2. desember.

Følg med på facebook-siden «SuperMandag Grefsen kirke» for endringer og annen informasjon. For påmelding til de aktuelle mandagene, bli med i Facebook-arrangementene som lages til de aktuelle mandagen, og skriv hvor mange dere er som kommer. Dette er veldig viktig for oss, da vi trenger å vite hvor mange vi skal lage middag til.

Vi gleder oss til å være sammen, og til å lage SuperMandag sammen med dere!

Curio – danseklasser øver i forkant av middagen på SuperMandag, og møtes hver mandag. Dette er et tilbud for barn i ulike aldersgrupper. Følg linken for mer info: Curio dansekurs

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.