14+ år: Mat og chill

Annenhver tirsdag møtes en gjeng ungdommer i kirken for aktiviteter, middag og kveldssamling.

Foto Torstein Kiserud

Velkommen til mat og chill! Mat og chill er et åpent sted hvor ungdommer kan komme og gå som de vil.

Kirka åpner 15.00 og da er det åpent for henging, leksing eller spilling! Underveis blir det servert et enkelt måltid som vi har bestemt sammen. Fra klokken 18.00 til 20.00 gjør vi noe kreativt. Programmet vil variere fra gang til gang, men vil bli gitt beskjed om før vi møtes. Vi avslutter med en samling i kirkerommet.

Det store prosjektet i høst er at vi skal pusse opp ungdomslokalene så vi får et helt eget, fresh sted å være. Blir du med så får du være med å bestemme resultatet!

Hvis du vil ha mer info om Mat og Chill med datoer og slikt så kan du melde deg inn i denne spond-gruppen.