Førsteklasses familiegudstjeneste med seksårsbok

Alle er hjertelig velkommen til familiegudstjeneste i Grorud kirke 18. august kl. 11.00 hvor vi skal dele ut bok til de som starter i førsteklasse denne høsten!

Førsteklasses familiegudstjeneste med seksårsbok

I juni samlet vi en god gjeng seksåringer for å leke skole. De fikk være med på øvelsen med kormiljøet, utdelt en fin matboks og blitt kjent med aktivitetsheftet til seksårsboken og ikke minst hverandre. Så fikk de høre en fortelling om en Samaritan.

Mye av dette får alle mulighet til å være med på når vi samles til familiegudstjeneste søndag 18. august kl. 11.00 i grorud kirke. Da skal selvfølgelig alle de som da har begynt i 1. klasse få utdelt hver sin seksårsbok, vi skal snakke mer om det vi lærte før sommerferien også blir det matpakke til kirkekaffen.

Du må ikke ha vært med på samlingen for å få en bok. Men vi ber alle som ønsker seg bok komme til kirken senest 10.45 så vi får skrevet navnet til alle førsteklassinger som vil i hver sin bok.

Vi satser på god stemning og kjente sanger for alle. Sees vi?