Samtalegruppe i samarbeid med seniorsenteret

I samarbeid med Prinsdal Seniorsenter har kirka en samtalegruppe hvor vi snakker om livets små og store tema. Samtalen ledes av prest eller diakon og er åpen for den som vil. Se høstens program her.

Samtalegruppe i samarbeid med seniorsenteret

Kirkas tirsdagstreff

-Åpen samtalegruppe om livets små og store tema

I samarbeid med Prinsdal Seniorsenter legger kirka til rette for en samtalegruppe hvor vi snakker om ulike temaer. Samtalen ledes av prest eller diakon, som har en innledning til tema. Gruppen møtes i kaféen på Seniorsenteret én tirsdag i måneden og åpen for alle. Samtalegruppen er livssynsnøytral. Har du forslag til tema vi kan ta opp, er det bare å ta kontakt.

Før samtalen starter, kan man kjøpe seg kaffe og vafler i kaféen.

Høstens program:

Tirsdag 27. august kl 14:30-15:30

Tema: "Minns du sången?" Hvilken rolle spiller musikk i ditt liv? Hva gjør musikk med oss mennesker?

Tirsdag 24. september kl 14:30-15:30

Tema "Engasjement!" - Har du eller har du hatt en sak du brenner for? Hvorfor var det viktig for deg? Hva betyr det for deg nå?

Tirsdag 29. oktober kl 14:30-15:30

10. oktober markeres verdensdagen for psykisk helse. Hva er viktig for deg for å holde på en sunn mental helse?

Tirsdag 26.11 kl 14:30-15:30

Tema: "Jul og tradisjoner". Hva er viktig for deg med julen? Hvorfor er tradisjoner viktig for oss?

Har du behov for samtale alene, kan du ta kontakt med Åse Haugstad, prest. Tlf 91854942 eller Susanne Dommersnes Sivertsen, diakonmedarbeider, tlf 40814154.

Kontaktinformasjon for Hauketo-Prinsdal menighet

Hauketo-Prinsdal kirke
Lerdalsfaret 7, 1263 OSLO

Kirken er en arbeidskirke med kontor og menighetssal i samme bygg.

Post.Hauketo-Prinsdal.oslo@kirken.no
Telefon: 23 62 98 50

Anbefaler å gjøre avtale på forhånd før henvendelser direkte på kontoret. Arbeidstiden til den enkelte ansatte på kontoret varierer fra uke til uke.

Ved bruk av direktenummer vil man komme til rett ansatt. Se "kontakt oss"
Får du ikke svar, ta kontakt via sentralbordet: 2362 8900