Oppstart Bibel & Brød 5. september

Er du nysgjerrig på egen tro og ønsker å lære mer i felleskap? 5. september starter det opp en bibelgruppe for unge voksne (opp til 40 år) i Østre Aker kirke.

Oppstart Bibel & Brød 5. september

Er du nysgjerrig på egen tro og ønsker å lære mer i felleskap?

Bibel & Brød er en bibelgruppe for unge voksne i Østre Aker kirke som møtes tirsdag i partallsuker høsten 2024.

Ønsket er å skape et felleskap hvor man kan få være nysgjerrig på egen tro, dele og å bli tryggere i egen tro.

Det kreves ingen forkunnskaper for å kunne være med.

Vi vil snakke om det å tro, bønn, Gud, Jesus, bibelen og det å ha troen med i dagliglivet.

Hver samling starter kl. 18:30, med lett kveldsmat.

Samlingene vil være ledet av Trospopplæringsleder Cathrine, som setter opp ulike temaer for samlingen. Det blir samtale, men også tid til å være stille og til å lytte.

Arrangementet er gratis.

Hvor: Østre Aker kirke
KL: 18:30 - 20:00
Når: 5.september, 19. september, 3. oktober, 17. oktober, 31. oktober, 14. november, 28. november, 12. desember.

Er det noe du lurer på så ta kontakt med Cathrine, kontakinformasjon står under.