Høsten for barn, unge og familier

Vi gleder oss til nytt semester for barn, unge og familier i Sagene og Iladalen menighet! BABYSANG, BARNESANG, ONSDAGSKLUBB, ETTER-SKOLETID-KLUBB, TÅRNAGENTER og mer! Les om høstens kalender her.

Høsten for barn, unge og familier

Vi starter opp BARNESANG og ONSDAGSKLUBB onsdag 28. august og fortsetter annenhver onsdag.
(se her for mer info om barnesang og her for mer info om onsdagsklubb)

Vi starter opp BABYSANG torsdag 29. august (i Ila kirke første gang) og fortsetter hver torsdag (annenhver gang i enten Sagene eller Ila kirke).
(se her for mer info) (NB: ikke babysang i høstferien, 3. oktober)

Vi starter ILA-KLUBBEN: ETTER SKOLETID fredag 30. august og fortsetter hver tredje fredag.
(se her for mer info)

Det blir Tårnagent-HELG 19-20. oktober.
(se her for mer info)

Det blir Tårnagent-KLUBB første torsdag 24. oktober, 14. november og 5. desember.

Det blir BARNAS LØRDAGSKATEDRAL lørdag 30. november
(se her for mer info)

Vi gjentar suksessen med JULEKONSERT FOR BABYER OG SMÅ BARN torsdag 12. desember
(mer info kommer)