Superonsdag - sees igjen 28. august

Superonsdag er et treffsted for barnefamilier i Tonsen kirke. Nå som sommerferien er over gleder vi oss til oppstarten 28. august. Velkommen til nye og gamle kjente! Menyen består inntil videre av pølser og lomper. Med godt tilbehør, fellesskap, sang og lek.

Superonsdag - sees igjen 28. august

Vi møtes annenhver onsdag kl. 17.00-18.15. Dørene åpnes 16:45. Superkidz har øvelse hver onsdag fra 17.30-18.15 og spiser middag med superonsdag annenhver gang.

KAOS OG SANG

Kaos og sang (KOS) er et treffsted for barnefamilier i Tonsen kirke. Vi har to aldersinndelte musikkgrupper (1-2 år, 3-6 år) og et felles familiekor. Opplegget er basert på at barna deltar sammen med foreldrene sine. Det blir servert et enkelt måltid. Vi møtes annenhver onsdag kl 17:00 – 18:15.

SUPERKIDZ

Superkidz er et kor for barn fra 1. til 4. klasse. Vi møtes i kirken hver onsdag kl 17:30 – 18:15. Her er det lek og sang som står i fokus. Det vi øver inn fremføres på andre barnearrangementer og på familiegudstjenester. Koret dirigeres av ( ... ). Annenhver onsdag er det mulig å komme tidligere og spise mat sammen med resten av Superonsdag fra kl. 17:00.

Superonsdag er tilknyttet Norges KFUK-KFUM og medlemmer i Superonsdag & Superkidz er også medlemmer i KFUK-KFUM. KFUK-KFUM er en kristen barne- og ungdomsorganisasjon tilknyttet den verdensvide YMCA- og YWCA-bevegelsen

Kontaktinformasjon for Tonsen menighet

Tonsen kirke ligger i Traverveien 16, i nærheten av Bjerke travbane.

Kontoradresse: Traverveien 16, 0588 Oslo.

Postadresse: Postboks 28 Årvoll, 0515 Oslo.

E-post: post.tonsen.oslo@kirken.no

Telefon: 23 62 93 30.  Telefon- og besøkstid: Tirs-Fre 10-14.

Gavekonto: 1503.08.60443