Velkommen til 4-årsklubb!

Er du eller blir du 4 år i 2024? Da er du hjertelig velkommen til 4-årsklubb i kirka vår i høst!

Velkommen til 4-årsklubb!

Kjære 4-åring!
Vi i Fjellhamar kirke vil invitere alle som enten er – eller blir – 4 år i 2024 til en klubb som er spesielt for 4-åringer!
På 4-årsklubben får du få hilse på den lille larven Aldrimett – som du ser på bildet her. Vi skal leke, snakke, synge, lage fine ting og spise sammen.

Du skal få bli kjent med Fjellhamar kirke, som er din kirke!
Du skal også få høre om at du ble døpt, og at du hører til i et fellesskap.
Du kommer sammen med en voksen du er trygg på.

Kjære foresatt!

4-årsklubb med utdeling av bok er en fin tradisjon i Fjellhamar kirke som i mange andre kirker. Du fikk kanskje 4-årsbok selv da du var liten?
Vi håper at du har lyst til å la barnet ditt være med!

Klubbtidspunkt er:

• Mandag 28. oktober kl.17:00 til 19:00.
  • Mandag 04. november kl. 17:00 til 19:00.
  • Tirsdag 05. november kl. 16.15 kan dere sjekke ut vårt ukentlige tilbud «Tirsdagsåpent». Da er det middag, korøvelse med barnekoret Soul Kids, og kafe, lek og hobby etter øvelsen.
  • Søndag 10.november kl. 11.00 er det gudstjeneste der 4-åringene deltar og får hver sin 4-årsbok i gave fra menigheten.

Tilrettelegging: Vi ønsker at alle som vil skal få delta på våre arrangement, så dersom barnet ditt har spesielle behov, så samarbeider vi gjerne med dere om å legge til rette for at dere kan delta.

Påmelding: Det er viktig med påmelding, og dere melder dere på ved å fylle ut dette påmeldingsskjemaet: Klikk her
Påmeldingsfristen er søndag 20. oktober kl. 23:00.

Vi håper du vil komme!

Ved eventuelle problemer med påmelding eller andre spørsmål, kontakt Trosopplærer Anniken Bye.