Konserter

Fet kirke er en flott konsert lokale. Her er oversikt på kommende arrangementer

Konserter

Fet kirke er stengt i høst på grunn av innstallering av det nye orgelet. MEN det er fortsatt kulturarrangementer i regi av Fet menighet og andre å få meg seg.

Orgelet er klar til Julaftens gudstjenester

Julekonserter:

Søndag 1. desember Ridderhallen Julekafe med Fetsund koret og Fet kirkekor. Klokkeslett og billettpris kommer snart.

Tirsdag 3. desember kl1.7.00 i Fet kapell, ved siden av Fet kirke

Jul med Prøysen, teaterforestilling for hele familien

Konserter med det nye orgelet i 2025

9. februar orgelkonsert med Iver Kleive

13. mars konsert Absolutt Brass med Forsvarets Stabsmusikkorps og kantor Jo Dalene

20. mars En kveld med Jobs bok og musikk av Egil Hovland

27. april orgelkonsert med kantor Jo Dalene

11. mai Afternoon tea med Edvard Grieg. Bestill ditt bord til afternoon tea på den historiske prestegård og etterpå nyte musikken av Griegs pianokonsert med Jan Gunnar Sørbø (piano) og Kristoffer Myre Eng (orgel, som orkester).