Tårnagenthelg i Holum

Har du lyst til å gå på symboljakt i kirken? Lurer du på hva slags mysterier du finner i Bibelen? Liker du agentmat? Vet du at det står noe utenpå alle landets kirkeklokker? Bli med som Tårnagent helga 21. og 22. september i Holum! Les mer og meld deg på her!

Tårnagenthelg i Holum

Påmelding nederst på siden!

Hvor:

Holum kirke

Når:

Lørdag 21. september kl. 10.00 - 14.00
Søndag 22. september kl. 11.00 Agentene møter kl. 10.30

Hva:

Mandal og Holum menigheter inviterer denne helgen alle 3.-klassinger til å være Tårnagenter sammen i Holum kirke!

Her kan du utforske kirken, Bibelen, tårnet og klokkene. Agentene vil i løpet av disse dagene løse oppdrag og mysterier, og du vil få en egen agentkode. På søndagen vil alle som kommer til kirken høre hva agentene har funnet ut. Alle agentene bor hjemme, men er sammen i kirka både lørdag og søndag.

Agentene møtes i Holum kirke lørdag 21. september kl. 10.00 - 13.30.

Søndag møter agentene i Holum kirke kl. 10.30 og holder på til kirkekaffen er ferdig ca. kl. 12.30. Foreldre, søsken og venner inviteres til Tårnagent-gudstjeneste kl. 11.00. Alle er velkommen!

Var du med på Dåpsskolen som 6-åring? Da kjenner du igjen disse figurene, Stian, Erlend og Tuva fra boken "Tre i et tre".

Alle som blir med på Tårnagenthelg får en ny bok om de tre vennene "Skatten i Liljedal". Det er en spennende bok. Kanskje du kan lese den selv?

Til foreldre og foresatte

Tårnagenthelg er et tilbud til alle døpte for å lære mer om Gud og kirken.

Alle døpte er invitert, men alle 3.-klassinger er velkommen til å være med på Tårnagenthelg.

Englevakter

Til foreldre: Vil du være Englevakt?

En Englevakt er en som er med noen timer i løpet av helgen, følger barna opp i kirketårnet, hjelper til med maten, går sammen med dem på symboljakt m.m. Gi beskjed ved påmelding om dere kan hjelpe til med dette.

150,- kroner innbetales konto: 3040.52.21949

Merk med "Tårnagent".

Tilrettelegging

Vi ønsker at alle barn skal få mulighet til å være med på trosopplæringstiltakene våre. Ta kontakt med oss, så vil vi gjøre alt vi kan for å tilrettelegge for ditt barn.

Påmelding

Her kan du melde deg på som Tårnagent eller Englevakt, innen onsdag 18. september.

Agentsjef: Eline Arnevåg Lågeide og Lotte Ploug

Lurer dere på noe kan dere kontakte oss på lp886@kirken.no, tlf. 922 32 901