#LANDSBYTALENTER

Er du mellom 10 og 18 år og har et helt eget talent? Nå får DU mulighet til å vise hva DU kan for hele Den grønne landsbyen under Høstmarken, 27. og 28. september.

#LANDSBYTALENTER

Randaberg har gjennom tidene fostret mange talenter som har gjort seg bemerket nasjonalt og internasjonalt, både innen idrett, kunst og kultur. Vi ønsker at flere skal få vise sitt talent! Så hvis du er helt rå på å sjonglere, trikse med ball, løser Rubiks kube på kort tid, synger som en engel, spiller raske løp på kornetten, tar backflip, gjør tidenes raskeste floss eller noe helt annet, så er dette noe for deg!

SLIK BLIR DU MED:

Gå inn på www.landsbytalenter.no, beskriv ditt talent og hvordan du vil gjennomføre dette på scenen. Det går an å melde seg på både alene og som gruppe. Vi har scene med det som trengs av lyd og lys, men deltakerne må selv sørge for å ta med alt som kreves for å vise ditt talent.

Fredag 27.september kl.18.00 er det audition på i telt på torget, Randaberg sentrum!

Tre finalister går videre herfra til finalen som er på scenen på Høstmarken lørdag 28. september ca. kl.14.15.

Premier - landsbygavekort:      1. plass: 2500,-                  2. plass: 1500,-              3. plass: 1000,-

Premiene sponses av Sparebank 1 SR-bank.

MELD DEG PÅ INNEN 26. SEPTEMBER WWW.LANDSBYTALENTER.NO

Landsbytalenter er et samarbeid mellom Randaberg Menighet, Landsbyforeningen og Randaberg kommune.

Kontaktinformasjon for Randaberg menighet

Postadresse: