Torsdagskafé og Kaffe og prat

Torsdager kl 12.00 og 14.00 er det Torsdagskafé eller Kaffe og prat på Moholt menighetshus

Illustrasjonsfoto: Bo Mathisen

Moholt menighetshus høsten 2024

Torsdagskafeen er et sted hvor vi får besøk av en foredragsholder med ulike tema, det blir gjerne en kort andakt, litt sang og  gratis lunsj. Ofte har vi utlodning av blant annet planter fra Leira gartneri.

Kaffe og prat er en uformell samling hvor vi sitter rundt et bord og nyter en god kopp kaffe og kake mens vi prater sammen. Gunn Bakken er vertinne for disse samlingene.

Program for Torsdagskafe og Kaffe og prat denne høsten:

22.08   Kaffe og prat

05.09   BUSSTUR til Fosen - Kystens arv, (Rein kirke) og Råkvåg.

19.09   Kaffe og prat

03.10   Torsdagskafe: Mennesker i Limbo - Ved Mina Kavir, som selv er flyktning

17.10   Kaffe og prat

07.11   Torsdagskafe med ord og toner - Ved Anne Kristine Gudmestad og Solbjørg Mevatne