Barnekoret BeStiS er i gang!

- Vi vil ha fokus på sangglede, mestringsfølelse og fellesskap, sier menighetspedagog og korleder Randi Gullvåg Bangsund. - Øvelsene tar utgangspunkt i barnas alder og utvikling.

Barnekoret BeStiS er i gang!

Vi har starta opp kor for alle barn fra ca 5 år og oppover!

Vi deler gruppa hvis det blir stort spenn i alder, så ikke tenk at du er for stor! Vi har plass til ALLE!

Det er bare å møte opp og prøve noen øvelser sammen med oss.
Strindheim kirke tirsdager fra 17.00, utenom skoleferier og fridager.

Er det noe dere lurer på, ta kontakt med:
Randi Gullvåg Bangsund    936 80 530    rb286@kirken.no
Torkell Sørensen                  988 69 258     ts445@kirken.no

Artikkel fra menighetsbladet "Kirka vår" mai 2024:

Artikkel om nytt barnekor i Strindheim kirke høsten 2024. Korlederne er intervjuet om opplegget