Sverresborg Vokale har semesterstart og åpen øving!

Menighetens damekor inviterer til åpen øving 20. og 27. aug 19:00 på Sverresborg kirkesenter.

Sverresborg Vokale har semesterstart og åpen øving!

Vil du være med? Vi har åpne øvinger 20. og 27. aug. og noen ledige plasser på alle stemmer, men antallet er begrenset. Koret synger som regel firestemt eller mer. Tidligere korerfaring og kjennskap til noter er en fordel. Ta kontakt med dirigent Anders Brekke for mer info.

Om Koret: Sverresborg Vokale er et damekor tilknyttet Sverresborg menighet. Vi er omtrent 30 medlemmer, der de fleste er i aldersgruppen 25-50 år. Vi har én konsert i semesteret, og deltar også på noen av menighetens andre arrangementer. Repertoaret spenner mellom moderne kormusikk, klassisk kirkemusikk, salmer og folketoner.