Gudsteneste 22. september kl. 11.00

Vel møtt til gudsteneste med nattverd

Gudsteneste 22. september kl. 11.00

Vel møtt til gudsteneste med nattverd i Meland kyrkje søndag 22. september klokka 11. Liturg og predikant denne søndagen er pensjonert prest Rune Minde, og musikken blir leia av Ottar Mæstad, som har med seg Geir Dahle på bass og Trine Bruvik som leier forsongargruppa. Mounir Sarhan er kyrkjetenar og Jonita Næss er leiar for gudstenestelaget.

Det er Løvegjeng både for dei store og dei små.

Takkofferet går til kyrkjelydsarbeidet. Du kan gjerne gje på førehand på Vipps 54 016.

Bibeltekstane for dagen finn du i lenka under.

VEL MØTT!