Forfattar og professor Magnar Kartveit vitjar Tysdagstreff

På neste tysdagstreff, 1.oktober, fortel Magnar Kartveit frå boka si Gud, pest og plage

Forfattar og professor Magnar Kartveit vitjar Tysdagstreff

1.oktober kjem Magnar Kartveit for å fortelje om den nye boka si, Gud, Pest og plage.

Boka tar fore seg nokre av dei vanskelege tekstane i Bibelen, dei som kolliderer med synet på ein nådig og kjærleg Gud. Ein av tekstane handlar om at Gud befalte å utslette alle innbyggarane i Jeriko, ein anna om dei mange som drukna i syndfloden. Mange som ønskjer å bruke Bibelen til trøyst og oppbygging, går utanom desse tekstene.Denne boka visare ei anna tilnærming

Forfatter Magnar Kartveit er professor i Det gamle testamente. I boka gjev han lesaren nøkler til ny innsikt og forståelse av verdas viktigste bok.

Tysdagstreff er i Sæbø kyrkje, 1.oktober kl 19.00. Det vert servert kveldsmat.