Om du treng du ei stille stund eller vil inn og sjå på den flotte Nordhordlandskatedralen, om du vil stikke innom eller sitte lenge, velkommen innom Manger kyrkje i sommarferien! Det er godt med tid til å berre vere i ro i vår travle verd.
Det er høve til å tenne lys, sitje i ei benkerad i stille, lese eller gå rundt i kyrkjerommet.
Kl 13.00 kvar dag vert det ei enkel bønestund med tekstlesing.
Manger kyrkje er open:
Onsdag 24. juni
Torsdag 25. juni
Onsdag 1. juli
Torsdag 2. juli
Bøn kl 13.00.
Velkommen innom kyrkja!
