Samlingsgudstjeneste for hele menigheten

Velkommen små og store til samlingsgudstjeneste søndag 18. august.

Bror tenner dåpslyset - foto: Bo Mathisen

Sommerferien er over for de fleste, og snart starter menighetens mange ulike aktiviteter opp igjen. Det er fint å møtes igjen! Og kanskje er du ny i området? Vær varmt velkommen, alle!

Til søndagens gudstjeneste er de som skal begynne på skolen spesielt invitert for å motta 6-årsbok. Det blir dåp, bønnevandring og vi tar imot og ber for vår nye vikar, Martine Ildgruben Birkeland. Mon tro om det også kommer en langveisfarende firbeint en på besøk ...?

Kirkekaffe og kirkesaft etter gudstjenesten.

Medvirkende:
sokneprest Gunstein Vetrhus, trosopplærer Susanne Akerø-Kleven, organist Are Grøsland m.fl..

Vel møtt til nytt semester i Holmen menighet!

PS: Supermandag starter opp igjen 26. august.