Jons avskjedgudstjeneste 01. September 2024

Det ble arrangert en avskjedsgudstjeneste med menighetsprest Jon Jørgensen på søndag den 1. september.

Jons avskjedgudstjeneste 01. September 2024

Det ble arrangert en avskjedsgudstjeneste med menighetsprest Jon Jørgensen på søndag den 1. sept. I 17 år han han tjenestegjort her i soknet, og lagt ned mye godt arbeid mellom oss. Han har nå gått ut av sin faste stilling i Åssiden menighet og blitt pensjonist. Han vil allikevel tre inn som vikarprest ved forskjellige anledninger i tiden som kommer. Her er noen bilder fra avskjedsgudstjenesten. Åssiden menighet. En stor takk til Jon. Vi ønsker deg Guds velsignelse i dager som kommer.

Kontaktinformasjon for Åssiden menighet

Åssiden kirkes adresse er: Åkerveien 2, 3024 Drammen.

E-post: post.drammen@kirken.no. Telefon: 32989200  Telefon- og besøkstid: Man-Tor 10-15