På SILO er det et ungdomsstyre som bestemmer hva som skal skje, og du kan bli med på kjekke fellesaktiviteter og leker, spille Playstation på storskjerm, spille brettspill, slappe av ved peisen, kjøpe digg i kiosken og det serveres god fredagsmat hver gang.
Silo er helt gratis, maten også, men digg og brus i kiosken må du kjøpe. Betal med VIPPS, kort eller kontant.
Konfirmantene i Rossabø må være med minst to ganger på SILO.
Høsten 2026 blir det SILO ca en gang i måneden, og vi møtes kl. 19-22:
- Fredag 28. august
- Fredag 25. september
- Fredag 30. oktober
- Fredag 11. desember
Du finner SILO på Instagram.
