Edvard og Ine Hoem i Fjellhamar kirke

Søndag 15. september 11.00 under gudstjenesten. (Foto: Jørgen Nordby)

Edvard og Ine Hoem i Fjellhamar kirke

Søndag 15. september 11.00, blir Edvard og Ine Hoem med på gudstjenesten i Fjellhamar kirke.
Prekenen den dagen blir en samtale mellom Edvard Hoem og Johannes Morken.

Ine Hoem vil lede oss i salmesang når vi synger noen av hennes fars salmer, og hun vil også synge noen av sine egne sanger.
Prest Elisabeth Lund leder gudstjenesten og menighetsmusiker Maria Brabrand leder musikken.

Edvard Hoem er er forfatter, dikter, dikter, biograf, oversetter og dramatiker som skriver på nynorsk. Han har blant annet skrevet flere salmer, og mange romaner. Blant annet: «Slåttekar i himmelen» og «Jordmor på jorda».

Ine Hoem er Edvards datter. Hun er låtskriver og artist, og har utgitt flere album. Blant annet: Alt vi har kjært. Under gudstjenesten vil hun synge noen av sangene fra dette albumet.