SØNDAG SYNGER VI SOMMREN INN I UTVANDRERKIRKEN
Det er sommer og ferietid. Naturen omgir oss i all sin skjønnhet. Hva annet kan vi denne søndagen, 21.juni, enn å feire sommeren og skaperverket, - og fellesskapet. Utvandrerkirken ligger midt i den grønne engen, omgitt av sommerens skjønnhet. Gudstjenestens tema er hentet fra Johannesevangeliets 1.kapittel. Om Ordet med stor O. Ordet som har kraft i seg til å skape. Ordet som ikke bare er skaperkraft, men også lys. Det handler om Guds gode gaver og om hans skaperglede.
Les mer



















































