Lørdag 20. juni var det åpning av årets Sjømannskirkeuke i Harstad kirke. I løpet av denne uka skjer det mye forskjellig. Noen av årets deltakere er Hans Jørgen Svartvasmo og Arild Brun-Svendsen. Det er også allsangkonsert ved Asle og Marius. Hver dag er det kafé med vafler.
Velkommen innom!
